КАЧЕСТВО
Нашата цел е пълното удовлетворение на изискванията на клиента
СИДМА е изцяло фокусирана върху предлагането на висококачествени продукти, както и върху предоставянето на услуги на високо ниво, целящи пълното удовлетворение на изискванията на клиента; Процедурата ни по качество има за цел да:
- гарантира, че процесите са адекватни и ефективни и че отговарят на изискванията на клиентите;
- да насърчава иновациите, да подобрява комуникацията, екипния дух и сътрудничеството между различните отдели на Компанията, както и между нас и нашите доставчици, подизпълнители и клиенти;
- да прилага съвременни управленски процедури и научни подходи;
- да насърчава непрекъснатото подобряване на процесите, подпомагащи дейността на Компанията.


В този контекст ние се ангажираме със следното:
- Внедряване на система за качество в съответствие със стандарта EN ISO 9001:2015;
- Прилагане на съответното местно законодателство и законодателството на ЕС.;
- Непрекъснато подобряване на ефективността на нашата система за качество;
- Спазване на изискванията на клиентите, както и на правните и техническите регламенти, по отношение на предоставяните от нас продукти и услуги;
- Разпознаване и удовлетворяване на изискванията на заинтересованите страни;
- Предлагане на продукти и услуги, които отговарят на нуждите и очакванията на нашите клиенти, както и задълбочен анализ на тяхната обратна връзка;
- Определяне на обективни цели за качество и наблюдение на напредъка по изпълнението им;
- Гарантиране, че всички служители са информирани за специфичните отговорности по отношение на качеството, участват в подготовката, изпълнението и оценката на дейностите, свързани с качеството;
- Осигуряване на необходимото обучение и информираност на служителите;
- Разполагане с необходимите финансови и човешки ресурси, материали и инструменти за подпомагане на процеса на непрекъснато подобряване на качеството;
- Използване на съвременни практики за оптимизиране на дейността;
- Идентифициране на потенциалните професионални рискове и предприемане на мерки за тяхното отстраняване;
- Идентифициране на бизнес възможностите и предприемане на действия, за да се възползваме от тях в максимална степен;
- Да сме сигурни, че методите и процедурите, които следваме, са в унисон с изискванията за екология и безопасността на за служителите и контрагентите на Компанията.